Proverb  Mouth Infographics Russian people character Russian city Bratsk Proverb  Clothes Infographics: The longest highways in Russia Russian city Penza Proverb  Water Russian cities Vladikavkaz Infographics what presents Russian women want the most for International women day.
谚语和俗语 沉默 俄罗斯城市 布拉茨克

透视俄罗斯信息表 俄罗斯人性格的优点和缺点

全俄舆论研究中心对“俄罗斯性格”及其优缺点进行了调查。 70%的受访者相信“俄罗斯性格”的存在,这是许多俄罗斯人拥有的特征。
来源: 《透视俄罗斯》

 透视俄罗斯 透视俄罗斯

2023年3月24日
标签: 统计俄罗斯人社会

阅读更多